V: Donatie aan KWF, hoe werkt dat?

A: STRIK is een bedrijf zonder winstoogmerk. Daarom gaat een groot deel van de opbrengst naar KWF. Namelijk €5 van iedere STRIK. De rest van de verkoopprijs wordt besteed aan het handmatig maken van de STRIK. Als je klikt op onderstaand logo kun je de actie zien die we voor KWF hebben aangemaakt. Eens per maand zullen we het geld aan KWF doneren op basis van het aantal verkochte STRIKken in die week.

 

V: Hoe kan ik betalen?

A: Je kunt via iDeal betalen of door het bedrag vooraf over te maken. Zie de orderbevestiging die je per mail krijgt voor het rekening nummer.  

 

V: Wat zijn de verzendkosten?

A: STRIKken worden als brievenbuspakketje verzonden met POST NL, alleen binnen Nederland. De verzendkosten zijn gratis als je meer dan 1 STRIK bestelt. Bestel je er 1? Dan betaal je €3,90 verzendkosten.

 

V: Kan ik mijn bestelling volgen?

A: Zodra wij je bestelling verzenden zullen we je op de hoogte stellen met een mailtje. Je bestelling wordt als brievenbus pakketje verzonden met POST NL .  1 à 2 dagen na verzending ligt het pakketje op jouw deurmat!

 

V: Hoe snel heb ik mijn STRIK in huis?

A: Alle STRIKken worden handgemaakt. We garanderen dat we ze binnen een week naar je opsturen. POST NL heeft dan nog 1 of 2 dagen nodig en dan heb jij je STRIK in huis. Heb je hem sneller nodig? Stuur even een mailtje, dan doen wij nog een beetje meer ons best jouw STRIK zo snel mogelijk te versturen.

 

V: Kan ik een STRIK retourneren of ruilen?

A: Ben je toch niet zo blij met je STRIK? Dat vinden we erg jammer! Natuurlijk mag je hem wel altijd terugsturen en ontvang je, nadat wij hem ontvangen hebben, je geld terug (de retourkosten zijn wel voor jou). Stuur even een mailtje met de reden van je retour, wij zetten jouw ontevredenheid namelijk graag om in een verbetering!! Als reply op je mail ontvang je de retourinstructies.

Een beetje vanzelfsprekend, maar natuurlijk is het wel belangrijk dat de STRIK niet gedragen is en netjes, in de originele verpakking, retour gestuurd wordt.

 

Wil je je STRIK ruilen? Volg bovenstaande instructies en geef in je e-mail aan welke STRIK jou wel happy maakt!

 

V: Kan ik een bestelling annuleren?

A: Stuur even een mailtje. Wellicht dat we je bestelling nog niet verstuurd hebben, dan kan het! Anders kun je altijd retourneren.

 

V: Kan ik mijn STRIK wassen?

A: Er zit een aluminium draad in je STRIK. Daarom is wassen in de wasmachine geen goed idee. Wel kun je met de hand je STRIK wassen als het echt nodig is. Gooi hem ook niet in de droger, daar worden zowel je STRIK als je droger niet zo blij van. Als je hem gewassen hebt kan het helpen hem weer even te "persen" met de strijkbout. Leg er wel altijd een theedoek (of iets anders) tussen, dan kun je je strijkbout lekker heet zetten! 

 

V: Mijn vraag staat er niet bij, maar ik wil wel graag een antwoord.

A: Stuur een mailtje naar strikvoorkwf@gmail.com! We reageren (meestal) best wel snel. 

© 2018 - 2024 STRIK voor KWF | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel